donderdag 9 maart 2017

Wonderful Christmas.

Hoi allemaal,

Vandaag weer de wekelijkse kerstkaart. Was vanmorgen al druk bezig om hem te gaan plaatsen maar ik was dus vergeten een foto te maken dus dat heb ik net nog even gedaan. Het weer is hier grijs en donker dus niet al te duidelijke foto denk ik maar daar hebben we nu allemaal last van met dit weer.

Heb voor deze kaart een digi van paper nests dolls ingekleurd deze heb ik in de winter al gewonnen en ook ingekleurd was allemaal best goed gegaan tot ik het idee kreeg om de achtergrond ook te kleuren was dus helemaal mislukt vond ik tenminste dus plaatje lag er maar ,nu heb ik het plaatje precies langs de lijntjes uitgeknipt meestal laat ik er een wit randje rond zitten en heb ik er toch nog een kaartje van gemaakt....is niet heel mijn werk voor niets geweest.
Heb weer een dutch doobadoo gebruikt....denk dat deze op het moment wel mijn favoriet is vind hem zo leuk. Boven heb ik er een gedeelte van de sterrenrand van Noor tussen geplakt ook het vierkant en leuke brievenbusje zijn van Noor. Ik heb er twee labeltjes aan de zijkant tussen uit laten komen boven een dubbele strik en natuurlijk mochten de bloemetjes ook weer niet ontbreken.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52WTC # Week 10
Christmas at sweet stampin # Anything christmas goes
Winterwonderland # Use ribbon and/or lace
The Holly and Ivy Christmas Challenge # Anything christmas goes
A perfect time to craft # Anything goes
A snowflake promise challenge# 37 Anything goes
Seasons Greetings Challenge #2 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

34 opmerkingen:

  1. Wat eenmooie kaart heb je ervan gemaakt Marja. Er is weer heel wat mooie op te zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart!!!

    fijne dag hier (aan de kust) komt de zon door..liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel duidelijk hoor, en erg mooi! Hier is het ook druilerig en nat. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Marja.Wat een leuke bloemetjes.Vele mooie details.Fijne dag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en je hebt gelijk hoor dan maar helemaal uitgeknipt, ziet er mooi uit zo! Mooie kleuren en je bloemetjes vind ik ook erg mooi! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een hele mooie kerstkaart Marja, leuk model en mooi die sterrenrand aan de bovenzijde. Het meisje is mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kerstkaartje Marja...er is weer zoveel moois op te bewonderen...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Marja...het model is erg leuk en die sterrenrand blijft mooi...leuk ingekleurd meisje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, leuk model weer !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Marja! De bloemen vind ik erg leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gedaan Marja....mooi kaartje!
    Het is je toch gelukt om er een mooie foto van te maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kerstkaart!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie fleurige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje Marja! Super!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is zeker ook een een leuke DDD mal en je hebt hem weer mooi verwerkt.
    Ik heb vanmiddag in de tuin maar wat kaarten gefotografeerd. Komen de kleuren net wat mooier over.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marja,
    ja, wat een prutweer steeds, ik moest mijn foto gisteren binnen maken..Mooie mal heb je gebruikt en fijn dat je leuke afdrukje toch nog een mooi plekje kreeg,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is heel duidelijk. En prachtig om te zien. Hier is het ook baggerweer...ik verlang naar een graad of 20.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous shape and die cuts, pretty image and lovely colours. Thank you for joining us at Sweet Stampin' Christmas.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marja ,
    Prachtige kerstkaart ,leuk model mooie sterrenrand .
    Knap gemaakt !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marja,
    hij is heel mooi! Prachtige deze mal en de rand en de kleuren. Ik moest wel even lachen. Ik heb het ook een keer gehad. Druk een bericht aan het schrijven en dan de foto willen plaatsen, geen foto!! Gelukkig had ik de kaart nog (was geen kerstkaart) dus het kwam goed.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart!
    Met heel veel te zien.Heel leuk de sterren rand.
    Mooie kleuren combi.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart met heel veel details, hele mooie bloemen heb je gebruikt. Inderdaad zonde om zo'n lief meisje weg te gooien, goed opgelost.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a wonderful project! Love all the detail! Thanks so much for sharing with us in the Season's Greetings "Anything Goes with Optional Color Combo" challenge!
    Hugs,
    Leslie, Seasons Greetings DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow beautiful. Great design and Image. Nice work. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Marja het is weer een toppie kerstkaartje geworden. De stempel van Paper Nest Dolls is prachtig ingekleurd ! Mooie combinatie van materialen !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart! Leuk om te zien dat je de DDD mal liggend hebt gebruikt! Ik vind je stempelafdrukje prachtig en de kleuren combineren perfect bij elkaar!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Stunning card, beautifully done. Thanks for joining over at Season's Greetings, good luck and hope to see you again.
    ~ Denise ~
    Owner {Season’s Greetings Christmas Challenge}
    {Denise's Patch of Creativity}
    Owner {Lil Patch of Crafty Friends Challenge}

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lovely card! Thank you so much for sharing at Christmas at Sweet Stampin' and good luck with the challenge. Judy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card Marja. Love the colours.
    Thanks so much for playing along with us at Winter Wonderland. Hope we see you again soon.
    Lou DT xo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Such a cute christmas card.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Tina DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen